مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-28سياسي

فارس من| کدملی بی حجاب ها مسدود می شود؟


رییس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضاییه، انسداد کدملی را یک اقدام نشدنی دانست و گفت: کدملی به عنوان شناسه یکتای هویتی را نمی توانیم از افراد سلب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان  پیشنهاداتی برای مسدود کردن کد ملی بدحجابان  عنوان کردند که با توجه به خبر امکان رصد افرادی که کشف حجاب می کنند این دو مجازات که در زیر ذکر شده، پس از تذکر اولیه به سازمان های مربوط پیشنهاد می شود: 1.

مسدود سازی کدملی فرد مجرم طی مدت مشخص به طور مثال دو ماه؛ به این شیوه که از تمام خدماتی که نیاز به کد ملی دارند اعم از خدمات بانکداری، دفاتر پیشخوان، خرید بلیت و.

به طور سیستمی محروم باشند و تفاوتی در مراجعه حضوری و اینترنتی نداشته باشد.

2.

این جرم هم مثل بقیه جرم ها در پرونده مجرم سوءسابقه درج شود.

مخاطبان خبرگزاری فارس، همچنین عنوان کردند پیشنهاد می شود از طریق رسانه های عمومی قبل از اجرای هر طرحی کاملا حداقل پوشش خانم ها و آقایان که همه ملزم به رعایت هستند، گفته شود تا طبق سنوات قبل سلیقه ای برخورد نشود.

  در رابطه با انسداد کدملی دیدگاه های متفاوتی بین حقوق دانان وجود دارد، در همین رابطه با در همین رابطه محمد مسعود یوسفی، رییس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا  قوه قضاییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کدملی بی حجاب ها مسدود می شود؟

فارس من| کدملی بی حجاب ها مسدود می شود؟